У Соколівському опорному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Жашківської міської ради створені належні умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів. Педагогічні працівники закладу проходять необхідне навчання, що безпосередньо пов’язане з роботою з дітьми з ООП.
Навчання, виховання та розвиток осіб з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.
У закладі створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
· заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
· виконано ремонт туалетів.
· виконано ремонт їдальні.
· виконано поточний ремонт класних кімнат, шкільних коридорів.
· наявний пандус.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – світлих кольорів; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях закладу рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнане системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Учням закладу надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги( у навчальному закладі працюють соціальний педагог, практичний психолог та логопед).